OFERTA LIMITOWANA
Jeśli widzisz tę stronę, to znaczy, że zostały ostatnie miejsca, aby zapisać się w ofercie webinarowej.
SPRZEDAŻ SZKOLENIA ZAMYKAMY ZA:
Szkolenie online:
ASERTYWNOŚĆ I MOTYWACJA W PRACY FRYZJERA
Ekspert: Jacek Mroczek
Jak prowadzić rozmowy z klientem i pracownikami, by skutecznie realizować swoje cele?
30 wyjątkowych lekcji - PONAD 6 godzin materiałów VIDEO, dzięki którym twoi klienci cię pokochają!
Skarbnica wiedzy dla każdego fryzjera.
Ucz się od najlepszych
Zmień sposób komunikacji i dzięki temu zacznij rozwijać siebie i salon fryzjerski, w którym pracujesz/który prowadzisz.
Cena regularna:
597 zł
To szkolenie możesz kupić za jedynie
797 ZŁ
- 30 lekcji video
- 6 godz. materiałów
- Dożywotni dostęp
- Certyfikat ukończenia
- Gwarancja Satysfakcji
- Spotkania live z ekspertem
30 wyjątkowych lekcji - PONAD 6H VIDEO, które zmienią Twoje życie
Skarbnica wiedzy dla każdego fryzjera.
Ucz się od najlepszych
Zmień sposób komunikacji i dzięki temu zacznij rozwijać siebie i salon fryzjerski, w którym pracujesz/który prowadzisz.
Wartość szkolenia:
4591 ZŁ
SPRZEDAŻ ZAMKNIĘTA
W tym momencie sprzedaż szkolenia jest zamknięta.
Dostęp do szkolenia będzie można wykupić w specjalnym okienku sprzedażowym, o którym możemy powiadomić Cię mailowo. Nie przegap tego momentu.
Jeśli chcesz, abyśmy przypomnieli Ci o otwartym okienku sprzedażowym, wypełnij formularz poniżej.
Niepublikowane nigdzie indziej materiały.
1 szkolenie ONLINE LIVE Z EKSPERTEM.
Otrzymasz specjalny certyfikat, potwierdzający ukończenie szkolenia.
To szkolenie sprawi, że…
- Nabędziesz nowe umiejętności związane z pracą z klientami, a także - kreowaniem wizerunku.
- Staniesz się bardziej skuteczną osobą.
- Zwiększysz poziom swojego profesjonalizmu.
- Nauczysz się odmawiać z klasą.
- Będziesz wiedział/wiedziała, jak argumentować swoje zdanie i prowadzić negocjacje.
- Wzbudzisz większy szacunek w klientach i sprawisz, że będą chętniej do Ciebie wracać.
- Rozbudzisz w sobie pasję, która sprawi, że Twoja praca będzie Ci przynosić jeszcze więcej radości i satysfakcji.
- Zbudujesz silną markę osobistą i dowiesz się, jak o nią dbać.
- Nauczysz się sprzedawać siebie i swoje umiejętności.
- Poprawisz swoją komunikację z klientami oraz zespołem.
- Zdobędziesz fantastyczne znajomości w naszej zamkniętej społeczności i wymienisz się doświadczeniami z innymi fryzjerami.
BONUSY - NAGRANIA WEBINARÓW
Webinar #1
- Tomasz Schmidt: "Jak ustawić cennik fryzjerski, by nie odstraszać klientów i zarabiać dobre pieniądze?”
Z tego szkolenia dowiesz się:
- jak ustawić cennik w salonie,
- jak mieć ceny wyższe niż konkurencja,
- dlaczego niskie ceny nie oznaczają wcale większej ilości klientów,
- jak ważna w zawodzie fryzjera jest asertywność oraz umiejętności interpersonalne.
Webinar #2
-
„Jak być ASERTYWNYM jako fryzjer?”
Z tego szkolenia dowiesz się:
- czym jest komunikacja i dlaczego jest tak istotna,
- dlaczego tak istotna jest marka własna,
- jak budować relacje z klientami i pracownikami w salonie,
- co to jest asertywność,
- jak przedstawiać swoje racje w taki sposób, by wszyscy nas rozumieli.
Webinar #3
- „Sytuacje kryzysowe w Twoim salonie oraz sztuka autoprezentacji”
Z tego szkolenia dowiesz się:
- jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych,
- jak zaprezentować siebie,
- jak rozmawiać z klientem,
- jak przedstawiać swoje sukcesy.
Czy Ty też...?
- Masz problem z komunikacją i brakuje Ci zdolności interpersonalnych?
- Pragniesz świadomie kreować swój wizerunek jako ekspert/ekspertka?
- Nie wiesz, jak bronić swojego zdania?
- Chciałabyś/chciałbyś poznać tajniki asertywności?
- Chcesz wziąć karierę w swoje ręce i nauczyć się odmawiać?
- Marzysz o tym, żeby ktoś bardziej doświadczony podzielił się z Tobą swoją cenną wiedzą?
- Chcesz na nowo odkryć motywację do pracy i czerpać z niej jeszcze większą niż do tej pory satysfakcję?
- Potrzebujesz poprawić lub zbudować relacje w Twoim zespole?
Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś / odpowiedziałeś twierdząco – to szkolenie jest dla Ciebie!
PROWADZĄCY
JACEK MROCZEK
- Psycholog, dziennikarz.
- Autor książki o autoprezentacji i prezentacji „Gra Słów prezentacja i autoprezentacja”.
- Trener i doradca wizerunkowy, który w swojej pracy kładzie nacisk na komunikację i indywidualne cechy osobowości.
- Zajmuje się przygotowaniem sił sprzedaży, negocjatorów, osób szykujących się do występowania w mediach.
- Pomaga przygotować promujące swoje umiejętności filmy, materiały promocyjne.
- Wspiera w budowaniu poczucia własnej wartości, zachowań asertywnych, motywuje i walczy z wypaleniem zawodowym.
opinie
„Jego prosty sposób przekazywania ogromniej wiedzy zmienił moje życie”
„Jacek Mroczek to niewątpliwie autor wybitnych szkoleń dotyczących zręcznego zastosowania swojej osobowości, wobec otaczającego nas świata”
LISTA LEKCJI
MODUŁ 1: Podstawy komunikacji
W tym module dowiesz się, czym tak naprawdę jest autoprezentacja, w jaki sposób najlepiej przedstawić siebie i swoje umiejętności, czym jest mowa ciała i jakie gesty będą dobrze odbierane przez Twojego rozmówcę, jak rozmawiać, by klient dobrze Cię zapamiętał.
- Jak mnie widzą? Czyli autoprezentacja, świadome kreowanie pożądanych wizerunków.
- Mowa ciała może wszystko zepsuć, ale i naprawić - jak panować nad tym, co niewerbalne?
- Jak panować nad twarzą i rękami w rozmowach? Efekt pierwszeństwa, waga bodźców wzrokowych.
- Chcę się pokazać innym. Bardziej miły, czy kompetentny?
- Co oni zapamiętają z tego mojego gadania, czyli jak się dogadać? Unikat, konkret, kontrast; wiodące elementy przekazu.
MODUŁ 2: Rozmowa jak negocjacje, czyli trzeba się dogadać
W tym module dowiesz się, jakie są style prowadzenia rozmów, w jaki sposób najlepiej negocjować z klientem, w jaki sposób rozmawiać, by informacja przekazana przez Ciebie była skuteczna i zapamiętana, czym jest sztuka skutecznej perswazji.
- Jak nie wyjść na “dzbana”? Czyli style prowadzenia rozmów z klientem - kompromis, dominacja, dostosowanie, unikanie, integracja;
- Czy ja mam osobowość? Na pewno, wszystko to kwestia nazwania i poznania jej typu. Poznajemy pożądane cechy osobowościowe w zależności od sytuacji.
- Chcę być skutecznym i zapamiętanym - dobór technik w prezentacjach oraz negocjacjach twardych i miękkich z klientami i pracownikami.
- I jeszcze umiłowanie porządku, czy to potrzebne? Czyli porządkowanie faktów i argumentów, skuteczność perswazji, obalanie obiekcji w rozmowach
MODUŁ 3: Trudna rozmowa, kryzysowe chwile
W tym module dowiesz się, w jaki sposób wyciszyć negatywne emocje podczas rozmowy, w jaki sposób zakomunikować o swoich mocnych stronach, jak najlepiej zarządzać komunikacją w swoim salonie, jak reagować i czy w ogóle reagować na nieprzychylne komentarze o Twoim salonie.
- Czy musimy na siebie krzyczeć? Sztuka wyciszania negatywnych emocji u odbiorców komunikatu.
- Jak mam to powiedzieć, żeby mnie zrozumieli? Komunikowanie kluczowych faktów, prezentowanie treści, mocne strony osobowości lidera.
- Strategie udzielania odpowiedzi na trudne pytania, mostek i haczyk jako koła ratunkowe…
- Utrzymywanie rozmów wokół pożądanych tematów, zarządzanie komunikacją w salonie.
- A jeśli to się rozleje na Facebooku? Czyli jak reagować na trudne sytuacje w mediach społecznościowych.
MODUŁ 4: Praca zespołowa, nie jesteś sam…
W tym module dowiesz się, w jaki sposób najlepiej rozmawiać z pracownikami, efektywne budowanie reputacji marki, w jaki sposób zauważyć i docenić mocne strony pracowników, czym jest autorytet realny i strukturalny, jak stworzyć własne „story”.
- Komunikacja wewnętrzna z pracownikami, budowanie reputacji marki.
- Cechy osobowościowe a podział ról w zespole, określanie mocnych stron wizerunkowych członków zespołów i korzystanie z tego przy budowie reputacji.
- Autorytet realny a strukturalny - komu ufamy i dlaczego.
- Czy są uniwersalne przesłania? Tworzenie story na potrzeby własnego biznesu.
MODUŁ 5: Asertywność w pracy, jak być sympatycznym twardzielem?
W tym module dowiesz się, czym jest asertywność, jak najlepiej postawić granice, by nie zostało to odebrane jako atak, jak skutecznie komunikować odmowę, jak przygotować się do trudnej rozmowy z klientem, jakie słowa obniżają wartość w komunikacji.
- Zaczynamy od tego, co to jest asertywność, bo mówi się wiele ale nie zawsze trafnie.
- Jak mam powiedzieć, że to nie jest dobre? Po prostu, ze złe? Czyli sztuka komunikowania odmowy.
- Twarzą w twarz z klientem i co wtedy? - jak się przygotować do rozmów, w których potrzebna jest asertywność.
- „Jakby”, „troszeczkę”, „dość” - słowa, które obniżają naszą wartość w komunikacji.
MODUŁ 6: Motywacja w pracy, komu i po co to potrzebne?
W tym module dowiesz się, czym jest wypalenie zawodowe i czym się objawia, w jaki sposób walczyć z wypaleniem zawodowym, co możesz zrobić dla siebie, czym jest work-balance i jak możesz wykorzystać to w praktyce, w jaki sposób pozbyć się własnych lęków.
- Wypalenie zawodowe - no bez przesady. Czym się objawia, czy trzeba panikować?
- Sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i rutynie, techniki „nowego otwarcia”.
- Co nam pomaga wstać z łóżka, czyli zarządzanie czasem i work-life balance w praktyce.
- Stres, który nie musi spalać, strach którego można się pozbyć. Czyli zarządzanie własnymi lękami.
MODUŁ 7: A teraz mój wizerunek, czyli wszystkie obawy i możliwości w podsumowaniu…
W tym module dowiesz się, czym jest wizerunek, jaki jest Twój wizerunek, jak go najlepiej zbudować, jak nauczyć się mówić o własnych dobrych stronach i sukcesach, w jaki sposób nauczyć się zrównoważenia w sytuacjach trudnych.
- Czy ja mam wizerunek? Jak to sprawdzić.
- Nie podoba mi się to, jak o mnie mówią… Sztuka budowania podstaw wizerunku i ewentualnej jego zmiany.
- Jestem fajny, tylko oni są lepsi - zacznijmy mówić o swoich sukcesach głośno i wyraźnie.
- Dlaczego to wszystko wygląda na trudne? Jak nauczyć się bycia zrównoważonym i poukładanym fachowcem i tworzyć taki wizerunek u klientów.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Uzyskasz dożywotni dostęp do szkolenia od momentu pojawienia się materiałów na platformie.
Włożyliśmy wiele pracy w przygotowanie tego szkolenia. Jesteśmy przekonani, że da Ci ono ogromną wartość. Jeśli jednak nie będziesz zadowolona/zadowolony z treści, którą znajdziesz w szkoleniu, to napisz do nas w ciągu 14 dni od zakupu szkolenia, a zwrócimy Ci pieniądze. Tak po prostu.
Pewnie zastanawiasz się:
Czy ja na pewno tego potrzebuję?
A może zbuduję lepsze relacje ze swoimi klientami bez szkolenia
“Asertywność i motywacja w pracy fryzjera”?
Może nie potrzebuje tego, aby rozwijać siebie jako fryzjera?
Masz rację!
Warto jednak abyś zdawała / zdawał sobie sprawę, jak wysoką cenę możesz za to ponieść.
Zamiast wdrażania wiedzy i technik poznanych w szkoleniu “Asertywność i motywacja w pracy fryzjera” możesz:
- szukać wiedzy na ten temat na własną rękę, przez co stracisz dużo czasu, a finalnie nauka i wdrożenie poznanych technik zajmie Ci o wiele dłużej,
- przyjmować nowe klientki, z myślą “jakoś to będzie” i stresować się przed każdą nową wizytą,
- zrozumieć po roku, że Twoja asertywność nadal jest na niskim poziomie, bierzesz na swoje barki zbyt wiele i nie radzisz sobie z mówieniem “nie”,
- starać się zbudować silną markę osobistą i nie odnosić żadnych sukcesów na tym polu,
- zmienić zawód, gdy całkowicie stracisz motywację,
- wykreować swój wizerunek bez gwarancji, że przekonasz nim do siebie klientki i współpracowników,
- nie rozwijać się, a w konsekwencji - stracić wiele klientek i swoje dochody.
Ale możesz też zaufać naszemu ekspertowi i dołączyć do grona kursantów!
Szkolenie “Asertywność i motywacja w pracy fryzjera” przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją markę osobistą, osiągnąć sukces we fryzjerstwie i czerpać ze swojej pracy 100% SATYSFAKCJI!
DLACZEGO MOŻESZ MI ZAUFAĆ?
- Od dawna pracuję z ludźmi i pomagam im rozwijać ich zdolności interpersonalne.
- Dzięki ciągłej edukacji i wieloletniemu doświadczeniu udało mi się osiągać sukcesy na tym polu.
- Teraz moim priorytetem jesteś Ty i Twój rozwój, dlatego stworzyłem ten kurs.
- Wierzę, że dzięki niemu, będziesz świadomym/świadomą fryzjerem/fryzjerką, znajdziesz motywację do pracy i będziesz czerpać z niej 100% satysfakcji.
prawdziwa wartość szkolenia:
- 7 wyjątkowych modułów szkoleniowych (wartość: 3500 zł)
- Jedno szkolenie LIVE z Jackiem Mroczkiem, gdzie będzie możliwość zadawania indywidualnych pytań (wartość: 500 zł)
- Setki zaoszczędzonych godzin – dzięki szkoleniu online (brak potrzeby dojazdów, poszukiwań odpowiednich szkoleń, poszukiwań tutoriali itp.) (wartość: sam/a zdecyduj!)
- BONUS: Nagranie webinaru - Tomasz Schmidt: "Jak ustawić cennik fryzjerski, by nie odstraszać klientów i zarabiać dobre pieniądze?” (wartość: 197 zł)
- BONUS: Nagranie webinaru: „Jak być ASERTYWNYM jako fryzjer?” (wartość: 197 zł)
- BONUS: Nagranie webinaru: „Sytuacje kryzysowe w Twoim salonie oraz sztuka autoprezentacji” (wartość: 197 zł)
Łączna wartość, jaką otrzymujesz, kupując szkolenie: 4591 zł
Cena regularna:
597 zł
797 ZŁ
w wiedzę, dzięki której to Ty staniesz się inspiracją dla innych fryzjerów
Wartość szkolenia:
4591 ZŁ
SPRZEDAŻ ZAMKNIĘTA
W tym momencie sprzedaż szkolenia jest zamknięta.
Dostęp do szkolenia będzie można wykupić w specjalnym okienku sprzedażowym, o którym możemy powiadomić Cię mailowo. Nie przegap tego momentu.
Jeśli chcesz, abyśmy przypomnieli Ci o otwartym okienku sprzedażowym, wypełnij formularz poniżej.
Nic nie ryzykujesz. Masz 14 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI.
Co to znaczy? Jesteśmy tak bardzo przekonani, że to szkolenie da Ci ogromną wartość, że dajemy Ci 100% bezpieczeństwa. Jeśli w ciągu 2 tygodni od zakupu stwierdzisz, że szkolenie nic Ci nie dało, to zwrócimy Ci wszystkie pieniądze.
Tak po prostu. Gramy fair.